Rebem la visita de l’escriptora Gisela Pou

Ja és una petita tradició del Narcisa. Al tercer trimestre de 1r d’ESO rebem la visita de l’autor o autora d’una de les lectures guiades del curs. Al primer any vam conèixer l’obra d’Antoni Dalmases, l’any següent vam fer una videotrucada amb Hermínia Mas i enguany hem comptat amb la presència de Gisela Pou, escriptora de Castellar del Vallès i autora de Palmira i l’efecte crisàlide. L’obra ens ha fet reflexionar sobre l’empatia i la resolució de conflictes. Al llarg de la sessió, celebrada al Centre Cívic Sant Oleguer, hem pogut preguntar com es fa un llibre, com es guanya la vida una escriptora professional i d’on sorgeix la inspiració per bastir històries. De nou, una experiència d’allò més enriquidora.

L'escriptora Gisela Pou comparteix les seves experiències amb l'alumnat de 1r d'ESO al Centre Cívic Sant Oleguer