Ens visiten directors i directores d’institut d’Islàndia

El divendres 19 de novembre vam rebre la visita d’un grup de directores i directors d’escoles i instituts de Hafnafjördur, la tercera ciutat d’Islàndia. Aprofitant que estaven visitant Barcelona van acostar-se a  Sabadell per tal de conèixer el projecte educatiu del nostre centre. Al llarg del matí, la comitiva va entrar a les aules, va parlar amb l’alumnat, va poder descobrir de primera mà els productes finals dels nostres projectes. A més, vam poder fer un cercle de coneixença i vam intercanviar obsequis i experiències. Ens consta que la visita els ha encantat i destaquen el bon ambient entre l’alumnat i el professorat. L’experiència ha estat tot un plaer i ha obert una porta a l’intercanvi educatiu entre països europeus.

Un fet tan destacat no ha passat desaparcebut als mitjans locals, que van fer un seguiment de l’acte. Us deixem la notícia de TV Sabadell i l’entrevista de Ràdio Sabadell a la Gemma Puig, la nostra directora.

TV Sabadell

Ràdio Sabadell

Entrevista a Gemma Puig, directora (Al matí, Ràdio Sabadell): “L’institut Narcisa Freixas comparteix projectes i aprenentatges amb representants de 7 centres educatius d’Islàndia”