Ens acomiadem del Coneixement d’oficis

L'alumnat que ha participat al Coneixement d'oficis.

Al llarg del curs un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha participat al Coneixement d’oficis, una iniciativa per a joves d’entre 15 i 16 d’anys que organitza l’Ajuntament de Sabadell. Cada dimarts l’alumnat escollit ha assistit a un dels tallers professionals amb empreses i entitats de la zona. Un dia es vestien de flequers i pastissers; després provaven les eines i màquines de la metal·lúrgia; més endavant programaven una aplicació o servien un cafè. Dilluns passat, 12 de juny, vam assistir a l’acte de cloenda, a Fira Sabadell, on vam coincidir amb els altres instituts de la iniciativa. Ens van entregar els diplomes i fins i tot vam participar a la taula rodona amb Montse González, responsable de l’àmbit de Desenvolupament econòmic i Impuls administratiu, i altres agents vinculats al programa.

A continuació podeu veure un vídeo resum de la iniciativa i unes quantes fotografies:

L'alumnat que ha participat al Coneixement d'oficis.

Taula rodona de l'acte de cloenda del Coneixement d'oficis.