Remullada a la Bassa i Illa Fantasia per tancar el curs

L’estiu reclama piscina. Per aquest motiu l’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha anat a la Bassa de Sant Oleguer per gaudir d’un dia de tovallola i aigua. Les nuvolades i els ruixats han amenaçat la jornada. Durant una estona no hem pogut entrar a l’aigua per risc de tempesta elèctrica. Però la paciència té recompensa. Al final ha sortit el sol i el dia ha esta rodó. Una gran manera de dir adeu, pràcticament, al curs!

En canvi, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha agafat l’autocar per viatjar fins a Illa Fantasia, el parc aquàtic de Vilassar de Dalt. L’any passat vam ser a Water World i enguany hem decidit canviar. El que es manté inalterable és la diversió que han generat les baixades per tobogans de totes les formes imaginables. El temps també ens ha fet mala cara però hem gaudit igualment com criatures.

L’any que ve, més i millor!

A continuació podeu veure alguna fotografia d’aquestes excursions.

Excursió a la Bassa de Sant Oleguer amb 1r i 2n d'ESO