Els espais verds del Narcisa Freixas creixen

Aquesta primavera les zones verdes del nostre institut han crescut amb noves jardineres i un hort ecològic. Durant el mes de març l’alumnat de 1r ESO va gaudir plantant plantes aromàtiques i petúnies a la zona de jardí del pati, espais que vàrem dissenyar el curs passat amb les famílies. Aquest curs havíem previst una jornada amb les famílies però la situació actual no ens ha permès poder realitzar la trobada anual, la qual va ser un èxit fa un any i desitgem fer-la el curs vinent. A més hem instal·lat noves jardineres de fusta on l’alumnat 1r ESO i 2n ESO ha plantat plantes aromàtiques i finalment durant el mes d’abril l’alumnat va dissenyar l’hort, dividits en 2 parcel·les on hi vam plantar enciams i pebroteres.

Podeu veure les fotografies en aquest enllaç o sobre la imatge.