Comença la temporada d’hivern a l’hort del Narcisa!

El passat 5 de novembre l’alumnat de 1r d’ESO va plantar productes d’hivern a les parcel·les de l’hort de l’institut. A una parcel·la es van plantar cebes i a l’altra, escaroles i tres tipus d’enciams (meravella, llarg i de roure). L’hort encara conserva unes pebroteres que es van plantar la primavera i que han continuat donant fruit fins fa poc. Quan morin pel fred, plantarem cols.

Durant aquest curs l’alumnat de 1r d’ESO serà l’encarregat de cuidar i regar els nostres petits conreus. A part d’aconseguir verdura de proximitat i fresca (és clar, han baixat les temperatures), el projecte ens permetrà fer un estudi de l’evolució i del creixement de les plantes des de tutoria i la matèria de Ciències.

Podeu veure les fotografies en aquest enllaç o fent clic sobre les imatges.

Alumnes de 1rESO planten cebes i enciams a l'hort de l'institut