Una Castanyada terrorífica

“Al manicomi Narcisa Freixas hi passen fets paranormals… Unes bessones s’han infectat d’un virus estrany i estan contagiant totes les pacients…” Aquest és el punt de partida de les activitats de la Castanyada que ha preparat l’alumnat de 3r d’ESO per 1r i 2n d’ESO. Ja fa dies que en les hores de tutoria i les reunions de delegats i delegades es debatien les diverses propostes per canviar les castanyes i els panellets per ensurts, esgarips i moltes rialles. De manera autogestionada i amb l’ajuda puntual del professorat s’ha organitzat un túnel de terror que incloïa un joc d’escapada, un toca-toca i una gimcana. És a dir, una feinada de preparació que ha estat un èxit. Sense la feinada, la dedicació i la implicació dels delegats i delegades no hagués estat possible! Gestió de grups, producció, logística, coordinació, treball en equip són alguns dels aprenentatges que podem extreure d’aquesta Castanyada.

Podeu trobar totes les imatges de la Castanyada en aquest enllaç o clicant les imatges següents:

Alumnes de 3r d'ESO decorant el passadís per la Castanyada

L'alumnat de 3r ESO prepara el túnel del terror de la Castanyada

Dos alumnes disfressats de Halloween es miren al mirall

Alumnes de 1r ESO fan una prova de la gimcana de la Castanyada