Com hem organitzat la campanya de donació de sang

Cartells de la campanya de donació de sang

Al Projecte Transversal del primer trimestre, els alumnes de 3r havíem de fer alguna cosa relacionada amb el Serveis Comunitari. Nosaltres, concretament, amb la col·laboració del Banc de Sang i Teixits, hem organitzat una campanya de donació de sang al nostre institut!

Abans d’això, hem hagut d’aprendre moltes coses sobre la sang i sobre les campanyes de donació. Els primers dies de projecte els vam dedicar a investigar. Fins i tot vam sortir a fer enquestes al barri, per veure si la gent és conscient de les donacions i la importància que tenen. Ens vam organitzar per grups d’experts. Cada comissió es va dedicar especialment a alguna cosa de la preparació de la campanya.

La comissió periodística va contactar les famílies i els mitjans de comunicació per fer arribar a més gent la informació de la nostra campanya. La comissió de difusió es va encarregar de difondre el nostre projecte mitjançant xarxes socials i altres mètodes. La comissió de disseny ha creat i editat els logos, pòsters i díptics de la campanya. La comissió audiovisual s’ha encarregat de fer un videoclip per animar tothom a donar de sang i posar-lo el dia 19 de gener. I finalment la comissió artística ha elaborat obsequis per a la gent que participi en la donació. Amb tot el treball realitzat per l’alumnat de 3r, finalment hem aconseguit muntar la campanya. De ben segur que serà un èxit!

Text: Adrià Macías Miralles (3r A)

Díptic campanya donació de sang 2

Díptic campanya donació de sang 1