Ballem de manera inclusiva

Ballant parlem amb el cos. La dansa ens permet expressar un gran ventall d’emocions tinguem el cos que tinguem. El passat dijous 16 de novembre un petit grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’optativa Arts Escèniques vam assistir a l’Estruch de nou per fer la prova pilot d’un taller de dansa. AME (Asociación Movimiento y Expresión) fa anys que investiga la dansa i el moviment a partir de totes les tipologies de cossos i de mobilitats. L’experiència, que vam compartir amb alumne si professors de l’Institut Escola Sallarès i Pla, va ser d’allò més enriquidora. Durant dues hores vam ballar a partir de premisses diverses. Quina sort que l’Estruch compti amb nosaltres per fer aquesta mena d’activitats.

A continuació us deixem algunes imatges del taller.

Alumnes i professor de 4t d'ESO a l'Estruch

Alumnat de 4t d'ESO al taller de dansa inclusiva amb AME a l'Estruch