Ens formem per educar per a la pau

A l’institut hi passem moltes hores. Professorat i alumnat compartim bona part de les hores de la setmana entre les parets de llauna de l’institut. Aconseguir un bon clima és fonamental per ensenyar i per aprendre. Per aquest motiu hem començat una formació sobre educació per a la pau amb l’Escola de Cultura de Pau de l’Universitat Autònoma de Barcelona. La formació, dinàmica i entretinguda, ens permet reflexionar sobre la nostra pràctica docent i adquirir noves eines per gestionar els conflictes i les crisis.

A continuació us deixem una imatge de la formació.

Professorat del Narcisa fent la primera sessió de la formació amb l'Escola de Cultura de Pau