Circular famílies 19.02.2019

Benvolgudes famílies,

Vaga de dijous 21 de febrer de 2019

El proper dijous 21 de febrer hi ha convocada una jornada de VAGA general, incloent els treballadors d’educació.

El seguiment d’aquesta vaga al nostre institut ens porta a comunicar-vos que hi haurà activitats al llarg del dia en l’horari habitual (de 8h a 14.30h) tot i que amb una reorganització dels grups i les activitats subjecte al professorat en serveis mínims.

Setmana del 25 de febrer al 1 de març

25 de febrer: Matinal esportiva al riu Besós. Horari habitual de 8h a 14.30h.

26 de febrer: 1r d’ESO CINEMA   Horari habitual de 8h a 14.30h

2n d’ESO  Museu d’Història i visita pel centre de la ciutat.  Horari habitual de 8h a 14.30h

27,28 de febrer i 1 de març: Colònies: Consulteu la informació a la pàgina web.

Ens trobem tots el dia 27 de febrer a les 8.30h a l’institut

Atenció: L’alumnat que no va de colònies ha de venir al centre els tres dies en l’horari habitual, de 8h a 14.30h. Hi haurà professorat que atendrà aquests alumnes i es faran activitats específiques per aquests tres dies.

Jornada pedagògica del dia 9 de març de 2019

Consulteu la nostra pàgina web. El dia 9 farem per a les famílies de 1r i 2n d’ESO, una visita al nou edifici i una jornada pedagògica. Us podeu inscriure al formulari de la pàgina web.

Jornada de portes obertes el dia 16 de març de 2019

Farem la jornada de portes obertes per a noves famíies. Si teniu coneguts interessats els ho podeu fer saber. A la nostra pàgina web hi ha un formulari per manifestar en quin torn volen venir.

Més endavant si cal, us demanarem ajut per aquesta jornada com vam fer el curs passat.

Festa d’inauguració del dia 23 de març de 2019

Serà al matí a partir de les 10.30h fins el migdia. Encara a concretar l’organització de tot el dia. En breu us informarem. Esteu tots convidats, reserveu-vos el dia a la vostra agenda!

Gràcies per la vostra comprensió.

Equip docent de l’Institut Martí Pous.