Part estratègica

Els apartats de la part estratègica que actualment s’estan elaborant són els següents:

1. Part estratégica

EDC

Durant la diagnosi del curs 2022-2023 hem detectat al nostre centre alguns punts febles que cal millorar i també punts forts que cal continuar desenvolupant.

PUNTS FEBLES:
    1) La utilització per part del nostre professorat de tecnologies digitals per facilitar a l'alumnat alguns aspectes de l'aprenentatge:
    - retroalimentació
    - observacions constructives sobre el treball dels seus companys
    - reflexió sobre el seu aprenentatge
    - els projectes interdisciplinars.
    2) L'avaluació dels nostres progressos, els debats sobre els avantatges i desavantatge en matèria d'EA amb tecnologies digital.
    3) L'assistència tècnica quan sorgeixen problemes amb les tecnologies digitals
    4) La utilització de tecnologies digitals en col·laborar amb d'altres organitzacions, l'ajuda a l'intercanvi d'experiències dins de la comunitat educativa sobre l'ensenyament amb tecnologies digitals

PUNTS FORTS:
    1) El nostre professorat busca recursos educatius digitals a internet.
    2) El professorat del nostre centre utilitza tecnologies digitals per a la comunicació relacionada amb el centre educatiu.

PUNTS EN PROCÈS DE SOLUCIÓ
    1) No comptar amb una estratègia digital

1 Crear un banc de recursos digitals i rúbriques compartit amb tot el Claustre
    2 Obrir espais de debat sobre els avantatges i desavantatges de l'EA amb tecnologies digitals (Claustres, fòrums digitals...)
    3 Fomentar la creació de contingut per la web del centre per part de l'alumnat
    4 Millorar el feedback a l'alumnat utilitzant tecnologies digitals
    5 Augmentar l'ús de tecnologies digitals en els projectes i activitats interdisciplinaris que ja es fan al Centre.

Cada objectiu té uns mitjans humans i materials associats.

Temporització/Avaluació.

L'avaluació del Pla d'estratègia digital de centre es realitzarà conjuntament amb l'avaluació de la Programació General Anual al final de cada curs.