Túnel del Terror 2023

El divendres 3 de novembre de 2023, els alumnes de 4t d’ESO van presentar amb èxit l’espectacle del «Túnel de terror» a tot el centre educatiu.

Els estudiants de 1r a 3r d’ESO i el professorat van tenir l’oportunitat d’explorar aquesta terrorífica activitat, que va ser organitzada amb gran creativitat i dedicació pels alumnes de 4t.

A més de l’experiència emocionant del túnel de terror, els alumnes van gaudir d’activitats durant el matí al pati, incloent-hi música, esports (futbol, bàsquet, tennis taula)  i jocs de taula. Els estudiants de 4t també van mostrar la seva iniciativa venent productes durant l’esmorzar (pizza i xocolata amb melindros), amb l’objectiu de recaptar fons per finançar les seves pròximes activitats de final de curs.

L’activitat va ser un èxit rotund gràcies a l’esforç i la dedicació dels alumnes i del professorat, proporcionant una experiència memorable per a tots els participants.