AFA

Us informem que s’ha constituït la nova AFA de l’Institut Maria Canela (Associació de Famílies d’Alumnes, us adjuntem el contingut de la carta de presentació de l’AFA.

Benvolgudes famílies de l’Institut Maria Canela,

Ens complau informar-vos que ja hem constituït la nova AFA (Associació de Famílies d’Alumnes).
Les Associacions de Famílies neixen amb la finalitat de donar suport a les famílies i contribuir, conjuntament amb el centre, en l’èxit educatiu de l’alumnat, en el seu desenvolupament com a persona i en la seva serenitat, que és el motor de tot aprenentatge.
Considerem que ser família sòcia de l’AFA és un privilegi, és regalar-se la possibilitat de dir la nostra opinió, de fer propostes per canviar o millorar el que no ens agrada i aportar alguna innovació.
Si és del vostre interès participar en la junta o bé esporàdicament en la organització d’algun esdeveniment, més avall trobareu un correu electrònic, a través del qual us podreu posar en contacte amb nosaltres.
Fer-se soci/a té un cost de 20 € per família/curs i les quotes seran íntegrament reinvertides per les necessitats del centre.
Per qualsevol informació o dubte, podeu enviar-nos un correu a afa@insmariacanela.cat. També ens podreu trobar el primer dilluns de cada mes a les 18.30 h al nostre despatx de l’Institut (accés per av. Montserrat).
L’AFA es una entitat viva i es construeix i alimenta amb la participació i voluntat de tots vosaltres, per això us animem a formar-ne part, cadascú aportant el seu granet de sorra, un granet important.

Us hi esperem amb els braços oberts.

Junta AFA Institut Maria Canela