Sortida Museu Olímpic 1r

El 24 d’abril de 2024 els alumnes de 1r de l’Institut Maria Canela han participat amb èxit en una interessant sortida al Museu Olímpic de Barcelona. L’activitat tenia com a principal objectiu permetre als estudiants explorar diverses modalitats i disciplines esportives des d’una perspectiva global, alhora que treballaven continguts relacionats amb l’Educació Física.

Durant la visita al Museu Olímpic, els alumnes van tenir l’oportunitat de investigar la història de l’Olimpisme i les seves modalitats esportives, a més, van conèixer de prop les diferents disciplines esportives que formen part dels Jocs Olímpics, comprenent la importància de la pràctica esportiva en el desenvolupament integral de les persones. També van visitar l’estadi Olímpic Lluis Companys.

Podeu veure les fotos a continuació o en el següent enllaç. Galeria de fotos.