Sortida Museu Història de Barcelona 2n

El 24 d’abril de 2024, els alumnes de 2n de l’Institut Maria Canela van participar en una sortida educativa al Museu d’Història de Barcelona. L’activitat, titulada “La formació d’una capital. La ciutat medieval”, va permetre als estudiants explorar de prop la vida a Barcelona durant l’Edat Mitjana i aprofundir en els continguts de la matèria de Socials.

Aquesta sortida no només va permetre als alumnes aprendre de manera pràctica i immersiva fora de l’aula, sinó que també va destacar el valor de l’aprenentatge amb experiències i el suport a iniciatives educatives enriquidores.

Gràcies al suport financer del Pla de millora d’oportunitats educatives (PMOE) pel curs 2023-2024, aquesta experiència va ser totalment gratuïta per als alumnes, demostrant una vegada més el compromís de les institucions educatives amb la millora de l’educació i les oportunitats dels estudiants. Aquest pla està inclòs el marc de les mesures adoptades pel Departament d’Educació per reforçar els centres educatius amb més complexitat i vulnerabilitat educativa, al qual s’integra el Programa del Ministeri d’Educació i Formació Professional de cooperació territorial per a l’orientació, avenç i enriquiment educatiu PROA+.