Saló de l’Ensenyament 2023

El passat 15 de març de 2023, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut, acompanyats per les seves tutores, van tenir l’oportunitat d’assistir al Saló de l’Ensenyament de Barcelona 2023, una de les fires educatives més importants de Catalunya.

Durant la visita, els alumnes van poder conèixer de primera mà l’amplia oferta formativa de diferents universitats i escoles. També van participar en conferències i tallers dirigits per experts del sector educatiu, on es van tractar temes d’actualitat com l’orientació acadèmica, les noves tendències educatives o les oportunitats laborals per a joves professionals.

Els alumnes van expressar un gran interès en les activitats del saló i van valorar positivament la visita, ja que els va permetre descobrir noves opcions acadèmiques i conèixer de prop les institucions que els hi poden proporcionar una formació de qualitat. Tot i que la visita els va semblar curta, els alumnes van aprofitar al màxim la seva estada al Saló de l’Ensenyament i van mostrar-se interessats per les diferents opcions pel seu futur.