Cicle autors 4t Maite Carranza

El 26 d’abril de 2023 els alumnes de 4t d’ESO van anar a la biblioteca per participar a una xerrada de l’escriptora Maite Carranza que va presentar el seu últim llibre “Una bala per al record”, una obra de misteri i intriga adreçada a joves lectors.

L’escriptora Maite Carranza és coneguda per les seves obres de literatura juvenil, com ara la trilogia “La Guerra de les Bruixes”.

Durant la seva xerrada, Maite Carranza va parlar sobre la seva trajectòria com a escriptora i va donar consells als joves que aspiren a seguir la mateixa carrera. Va compartir anècdotes divertides i va respondre a les preguntes dels alumnes sobre el seu procés creatiu i les seves fonts d’inspiració.

Els alumnes van mostrar-se molt interessats i van participar activament en la xerrada, fent preguntes i comentant les seves pròpies experiències com a lectors. La biblioteca va acollir amb satisfacció l’esdeveniment, destacant la importància de connectar els joves amb el món de la literatura i fomentar la seva curiositat i imaginació.

Aquesta activitat tanca el cicle d’autors que a l’Institut Maria Canela hem organitzat per celebrar el 10è aniversari de l’Institut.