Certamen literari Sant Jordi

El 21 d’abril de 2023 a l’Institut Maria Canela, desprès del discurs del director, es van entregar els premis del Certamen Literari de Sant Jordi, una activitat inclosa dins dels actes del 10è aniversari de l’Institut.

El certamen va estar obert a tot l’alumnat del centre i es van presentar textos originals en català, castellà, anglès o francès. La temàtica dels treballs era lliure, i es van establir dues categories: narrativa (còmic a francès) i poesia (cal·ligrama, haiku, etc.). També es van definir dos nivells: 1r cicle (1r i 2n d’ESO) i 2n cicle (3r i 4t d’ESO). La participació al certamen per part de l’alumnat va ser molt alta.

Les guanyadores i guanyadors de 1r Cicle d’aquesta edició són les/els següents: en anglès, Alae i Nada de 2n B; en castellà, Óscar de 2n B i Melany de 2n A, i en català Melany de 2n A i Pol de 1r A.

Les guanyadores i guanyadors de 2n Cicle d’aquesta edició són les/els següents: en francès (còmic), Carla de 3r A i Izan de 4t B; en anglès, Alejandro de 3r C i Bilal de 4t B; en castellà, Júlia de 3r B i Carla de 3r A, i en català, Khadija de 3r A i Ainara de 3r B.

Esperem que tot l’alumnat s’animi a participar en la propera edició de l’any que ve.