Bingollibre 1r

El 20 de febrer de 2024, els alumnes de 1r van tenir l’oportunitat de participar en l’activitat Bingollibre, la qual va ser organitzada amb l’objectiu de fomentar la lectura, la comprensió i les habilitats lingüístiques en català i en castellà. Aquesta iniciativa va ser possible gràcies a la col·laboració de l’editorial Santillana.

El responsable de l’activitat va xerrar de diferents llibres en català i castellà i va organitzar un concurs de bingo temàtic, on van posar a prova els coneixements i comprensió dels llibres per part dels alumnes. Els alumnes van respondre a preguntes relacionades amb els continguts dels llibres, demostrant la seva capacitat per assimilar informació i expressar-se en les dues llengües.

L’activitat Bingollibre va ser una experiència enriquidora i divertida per als alumnes de 1r.