Premis a l’excel·lència

Els premis a l’excel·lència és una iniciativa que volt fomentar l’interès per la formació acadèmica i el desenvolupament personal en l’etapa de l’ESO.

En el Consell Escolar celebrat el 28 d’abril de 2021 es va aprovar per consens estendre el reconeixement a l’excel·lència atorgant premis individuals als alumnes de l’Institut de 1r, 2n i 3r d’ESO.

Consisteixen en un descompte en els llibres del següent curs de l’ESO, s’estableix que un cop superades totes les matèries obtindran reconeixement a l’excel·lència els alumnes de l’Institut Maria Canela que continuïn al centre el curs següent, en la forma que es detalla:

1.- Medalla d’or (excel·lent en totes les matèries) premiada amb un descompte del 75%  en els llibres de text del següent curs

2.- Medalla de plata (excel·lent en totes les matèries menys una) premiada amb un descompte del 50% en els llibres de text del següent curs

3.- Medalla de bronze (excel·lent en totes les matèries menys dues) premiada amb un descompte del 25% en els llibres de text del següent curs

Nota: Durant el segon trimestre de cada curs escolar es publicarà al web del centre els descomptes que s’atorguin a cada medalla.