SETMANA PEL CLIMA

En motiu de la SETMANA PEL CLIMA  (del 23 al 27 de setembre) s’estan organitzant arreu del món diverses accions relacionades amb el Friday for Future.
L’Institut Manresa Sis, com a centre conscienciat amb l’emergència climàtica, s’ha adherit a la campanya proposada per Teachers for Future… Llegeix més»

Reunió de famílies 1r d’ESO

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO:
Ja queda menys per començar aquesta nova etapa. Per aquest motiu, per poder informar-vos i fer-vos partícips del curs 2019-2020, us convoquem a la reunió d’inici de curs que tindrà lloc el dijous 5 de setembre, a les 18.00 h. Us hi esperem!
Ben cordialment,
El… Llegeix més»

Festa de final de curs

Ball, teatre i música en directe. Avui tanquem un curs carregat d’emocions i d’experiències. Un curs que ens ha permès reflexionar, compartir, empatitzar, conviure, gaudir. En definitiva, un curs que ens ha permès créixer com a persones.
Avui, tanquem un curs, sí. Però ens tornem a… Llegeix més»

Reptes i avaluacions

Al llarg d’aquesta setmana, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO es troba treballant diferents reptes avaluatius i competencials que exigeixen la posada en pràctica de tota una sèrie de continguts presentats al llarg del curs. Endavant i bona sort!

RoboCAT 2019

Alumnes de 1r i 2n d’ESO participen al Campionat de Robòtica de Catalunya. Els participants, interessats per l’àmbit tecnològic, han pogut endinsar-se al món de la robòtica d’una manera creativa i lúdica.

Gimcana matemàtica 2019

Aquesta setmana, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en una nova edició de la gimcana matemàtica de Manresa. Organitzats en petits grups, els alumnes havien de recórrer -tot seguint un itinerari- diversos carrers de la ciutat per tal de completar diferents proves i arribar, així,… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

Avui, els alumnes de 1r i 2n d’ESO han viscut la diada de roses i llibres realitzant diversos tallers al centre. Punts de llibre, roses fetes amb llaminadures, concursos literaris, galetes de Sant Jordi i moltes altres activitats.
A més, durant la jornada hem tingut una… Llegeix més»

Sortida a Barcelona

Aquesta setmana, alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO han anat a Barcelona per gaudir de l’exposició Human Bodies i de la segona mostra de circ i teatre que van dur a terme alguns alumnes de diferents graus relacionats amb les arts escèniques. Una jornada… Llegeix més»

El Planter al Manresa SiS

Avui hem tingut al centre l’alumnat del Planter. Al llarg de la jornada hem dut a terme diverses activitats de coneixença i algunes dinàmiques per enfortir vincles. Gràcies per compartir amb nosaltres una jornada que de ben segur que es tornarà a repetir.

Sortida d’art

Ahir, els alumnes de l’espai d’art van fer una sortida a la natura, al Gorg de les Escaletes. Allà van poder experimentar i realitzar una intervenció dins el territori de Land Art i Art Efímer, art contemporani.