Reunions informatives mobilitats Erasmus+ a Grècia i a la República Txeca

Dilluns 17 d’abril es van dur a terme tres reunions amb les famílies dels alumnes seleccionats a participar en les futures mobilitats Erasmus i les famílies que acolliran 8 alumnes txecs durant la setmana del 8 al 12 de maig. Pel que fa als nostres estudiants, 10 alumnes de 3r ESO aniran a la República Txeca del 20 al 28 de maig i 8 alumnes de 4t ESO viatjaran a Grècia del 5 al 13 de maig.

Les diferents xerrades van ser tot un èxit i van comptar amb la participació dels alumnes participants, els seus familiars i el professorat acompanyant. En elles es va poder informar sobre que és el programa Erasmus+, l’objectiu del nostre programa de mobilitat, el calendari, l’allotjament, el pla d’activitats diari i la documentació imprescindible que necessitaran per poder viatjar.
Volem recordar que aquesta mobilitat està emmarcada dins el projecte Erasmus+, cofinançat per la Unió Europea, i promou la millora de les competències digitals dels nostres alumnes per ajudar-los a ser més competents en el futur.

Us compartim les diferents presentacions utlitzades (només es poden visulitzar utilitzant usuari simacanet)

Presentació famílies acollidores d’alumnes Txecs.
Presentació mobilitat a la República Txeca (3r ESO).
Presentació mobilitat a Grècia (4t ESO).