ERASMUS+: Visita dels alumnes d’Aigio (Grècia) al nostre centre

Del 22 al 28 d’abril ens van visitar 10 alumnes procedents d’Aigio (Grècia) amb tres acompanyants. Aquests alumnes van ser acollits per famílies d’alumnes de 4t del nostre centre, a les quals volem agrair la seva hospitalitat i excel·lent predisposició a fer d’amfitrions. Gràcies!

Va ser una setmana molt intensa començant amb la diada de Sant Jordi, que els alumnes grecs van poder viure de ben a prop amb ballada de sardanes i intercanvi de llibres i roses inclosos.

Durant la seva estada, els nostres visitants, conjuntament amb els alumnes de 4t de l’ESO, van estar treballant en el projecte col·laboratiu “Getting2knowusbetter”. Els alumnes han creat una revista digital on han elaborat articles de diferents temàtiques amb l’objectiu de comparar i compartir l’entorn i la realitat dels dos països. A més a més, els nostres alumnes es van encarregar de fer una introducció als grecs sobre l’obra de Dalí i tot l’alumnat de 4t va poder gaudir d’una sortida a l’Empordà, on van visitar la colònia grega de Sant Martí d’Empúries, i el Teatre-Museu Dalí.

Els nostres visitants també van tenir temps per a fer turisme i visitar Girona i diversos pobles del litoral i de la província, acompanyats per les seves famílies d’acollida. I no van voler marxar sense visitar Barcelona.

Pel que fa al centre, ens vam acomiadar dels nostres visitants pujant al Castell de Torcafelló, on vam viure moments molt emotius.

En definitiva, una experiència molt intensa i que tindrem sempre en el record.