Reclamació de notes

Aquest matí s’ha enviat a tots els alumnes del centre un correu electrònic on s’hi adjuntava el butlletí de notes del tercer trimestre i el de l’avaluació final de curs. Si a les notes finals hi ha alguna assignatura suspesa que no sigui d’un àmbit transversal, des d’avui fins dijous a les 14 h es podrà recuperar mitjançant l’avaluació extraordinària que es farà telemàticament al classroom. Els alumnes poden revisar la nota obtinguda amb els professors i, si no hi estan d’acord, poden fer una reclamació al correu de centre b7008951@xtec.cat. El termini perquè els alumnes presentin reclamacions per escrit va des d’avui a les 12 h fins demà a les 13 h.