Inscripcions transport escolar curs 20-21

Com sabeu, de cara a la tornada a l’escola el setembre que ve, s’hauran de tenir en compte algunes restriccions per tal de mantenir les distàncies de seguretat entre alumnes. Un dels serveis que es pot veure afectat per aquestes restriccions és el transport escolar. Això pot significar que el nombre d’alumnes que puguin pujar a un bus sigui menor que l’habitual, per tal de poder mantenir aquestes distàncies.

Per aquest motiu, és molt important conèixer el nombre d’alumnes inscrits a cada ruta de transport, per tal de poder planificar bé el servei i organitzar el nombre de busos que siguin necessaris per complir amb aquestes mesures.

Per això, des del Consell Comarcal de la Selva ens informen que no es podrà garantir la plaça al bus a aquells alumnes que no s’hagin inscrit al servei de transport escolar abans del 17 de juliol. Per tant, us recordem la importància que tramiteu la vostra inscripció abans d’aquesta data.

Per fer la inscripció podeu descarregar el formulari a l’enllaç

Una vegada omplert, podeu  fer-lo arribar presencialment al Consell Comarcal de la Selva,  a través d’instància electrònica, enviant-ho des qualsevol Oficina de Correus al mateix Consell Comarcal o al mail educacio@selva.cat.

Per qualsevol dubte, podeu contactar amb el Consell Comarcal al telèfon 972 84 21 61 o al correu educacio@selva.cat