PRIMER PREMI A LA 15a EDICIÓ DEL CONCURS LITERARI DE NARRACIÓ CURTA DE RIUDELLOTS DE LA SELVA

L’alumna de tercer d’ESO-A, Ivet Jiménez, ha guanyat el primer premi del concurs literari de Narració curta de Riudellots de la Selva en la categoria juvenil, amb el relat titulat Llum després de la guerra.

La Ivet ha recollit el seu premi (un lot de 75e de material escolar i literatura juvenil) de mans de l’alcaldessa de Riudellots, senyora Montserrat Roura i Massaneda, en un acte celebrat a la Biblioteca Municipal Anna Nadal Serra de l’esmentada població.

Des d’aquí la felicitem de tot cor i us informem que podeu llegir la bonica història premiada al nostre blog, Ara escric.