Preinscripció i matriculació Curs 2019-20

Presentació de les sol·licituds: 29 de març, 2, 4 i 9 d’abril.
Horari de Secretaria per formalitzar la preinscripció: de 8.30 a 11 hores i de 12 a 14.30 h  (de dilluns a divendres)
Cal que empleneu la sol·licitud de preinscripció que trobareu a continuació.
Si voleu formalitzar la matrícula junt amb la preinscripció, els documents que cal presentar són els següents:

• Fotocòpia del DNI de l’alumne/a (obligatori a partir de 3r d’ESO). Si és estranger, passaport o NIE. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor. Si són estrangers, passaport o NIE. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació.
  • Fotocòpia de la TIS (targeta d’identificació sanitària) de l’alumne/a.
  • Autoritzacions del centre (documents adjunts)
Tots els fitxers són autoeditables des del vostre ordinador.