Jornades esportives amb repte solidari

El proper divendres 5 d’abril l’Institut organitza unes jornades esportives amb l’objectiu d’assolir un gran repte solidari: recaptar fons per a les colònies orientadores que faran els alumnes de 3r d’ESO a Vielha el mes de maig.

A partir de les 9 del matí, els alumnes participaran en un cros i, posteriorment, realitzaran activitats esportives distribuïdes en espais diversos del centre. Com més desafiaments realitzin amb èxit els participants, més podran ajudar els companys de 3r d’ESO a recaptar fons per al seu viatge.

Animeu-vos tots a participar-hi!

I recordeu que es premiarà la participació i que hi haurà esmorzar pro-viatge final de curs de 4t d’ESO, a càrrec de l’AMPA de l’Institut.

Us podeu baixar l’aplicació per a poder fer el seguiment del repte des del següent enllaç.

Atenció, cal un compte de correu @simacanet.cat per a poder descarregar l’aplicació.