PEDRERA DE FUTURS POLÍTICS A 3r d’ESO!

Cal fer una menció especial del Treball de Síntesi de tercer, l’eix temàtic del qual ha estat la descoberta del món polític, per la bona feina feta, per l’elaboració d’uns tríptics magnífics i per la gravació d’uns mítings d’un nivell que ja voldrien algun dels nostres polítics actuals.

El Treball de Síntesi ha consistit en una simulació d’un ple municipal, per tal que els nois i les noies coneguin i aprenguin el seu funcionament. També han dut a terme una interlocució amb l’alcalde de Maçanet, al quals els alumnes li han pogut fer tota una bateria de preguntes.

Tenint en compte que aquests alumnes representen el futur, podem estar força tranquils. Paga la pena que ho constateu vosaltres mateixos amb aquest muntatge que hem fet dels millors tríptics i mítings de les joves promeses de tercer: