MEMÒRIA PREMIS LITERARIS CURS 2017-18

Aquest curs 2017-2018, ha visitat el nostre centre Maria Mercè Roca, autora d’un dels llibres de lectura obligatòria a segon d’ESO: Com un miratge. Aquest contacte proper ha permès que els alumnes la coneguessin com a persona normal que ha cultivat l’art d’escriure.

En el contacte directe amb la classe els va explicar per què va començar a escriure i va tractar d’infondre en els futurs escriptors aquesta passió, que, indubtablement, es traduirà en passió per la lectura.

D’altra banda, a més a més de la motivació de Maria Mercè Roca vers els nostres alumnes, l’hora setmanal que han dedicat a l’aprenentatge de l’expressió escrita a l’apartat ARA ESCRIC -dins l’assignatura de Català- ben segur que ha facilitat el fet que poguessin rebre un reconeixement en molts dels diversos certàmens on han presentat els seus escrits. I això ens fa pensar que anem pel bon camí.

En llengua catalana hem estat guardonats en:

1. Els Jocs Florals de Catalunya –2n lloc- (Imma Moncusí de 2n ESO A)

2. I Concurs literari infantil i juvenil de la Costa Brava Sud, ROTARY-Finalistes- (Marta Vila, 2n ESO A, Caty Brown, Lisy Chen 3r ESO A) i Luís Chen, 1r ESO A)

3. 15è Concurs literari de narrativa curta de Riudellots de la Selva – 1r Premi- (Ivet Jiménez, 3r ESO A)

4. XXIII Concurs El Gust per la Lectura, Categoria D: Alumnes de 3r d’ESO, Modalitat: Xaval gras es menja el món;

-Finalistes de Catalunya-:

Nerea Reche, Helena Llauger, Ana Talón, Caty Brown i Lisy Chen,de 3r ESO A

5- Concurs Puigmarí: 10 dels nostres alumnes han estat premiats en diferents categories:

DE PRIMER CICLE:

Imma Moncusí, de 2n ESO A, PRIMER PREMI

Pol Sistané de 2n d’ESO A, PRIMER ACCÈSSIT

Marta Vila de 2n ESO A, SEGON ACCÈSSIT

Patrícia Rodríguez de 2n A, ACCÈSSIT

Lucía Jiménez de 2n A, ACCÈSSIT

Luis Chen de 1r d’ESO A, ACCÈSSIT

Saray Rodríguez, de 1r C, ACCÈSSIT

DE SEGON CICLE:

Raquel Ortega de 3r d’ESO A, PRIMER PREMI POESIA

Ada Martínez Vera de 3r d’ESO A, PRIMER PREMI PROSA

Lisy Chen de 3r d’ESO A, ACCÈSSIT

6- I hem participat a:

• CONCURS SAMBORI

• CONCURS COCA-COLA

Us oferim aquest vídeo-resum que inclou tots els premis amb les imatges dels premiats.

De part de tot el claustre, moltes felicitats!