MAÇANET PEL COR!

Xerrada de Macor al nostre alumnat o com salvar vides usant els desfibril·ladors.

Macor, l’Associació Maçanetenca de Prevenció i Ajuda als Malalts del Cor, comença aquesta setmana les seves xerrades divulgatives als instituts selvatans per promoure els hàbits saludables i formar els estudiants de secundària en l’ús dels aparells desfibril·ladors.

La primera activitat formativa es va impartir el passat dimecres 21 de març a la biblioteca municipal pels alumnes de quart d’ESO.

Els nostres estudiants han estat informats de com afecten a les persones aquestes malalties i han entès que poden salvar vides utilitzant els desfibril·ladors que hi ha arreu de Catalunya.