3r PS DÓNA VIDA A L’HORT

TREBALLANT LA TERRA: PEBROTS, ENCIAMS, API, CEBES I ALLS PER A TOTS!

Ara que ve la primavera, els alumnes de 3r PS ja estan posant a punt l’hort del centre. Un cop preparada prèviament la terra, amb ajuda de l’abonament i les eines necessàries, de moment acaben de plantar enciams de varietats diferents, més tard vindran les tomates, els pebrots, les cebes…

En aquestes pràctiques els alumnes aprenen com es prepara la terra, a plantar i cuidar els diferents tipus de vegetals segons l’època de l’any que sigui, a regar, observar i a tenir cura del creixement i, finalment, a recollir amb cura de no fer malbé el producte.

Els objectius que es persegueixen amb la realització i posada en pràctica d’aquest projecte són diversos: Sensibilitzar sobre l’entorn proper, educar en la cultura ambiental, en la sostenibilitat, l’estalvi d’aigua i en recursos naturals, recuperar els coneixements del món rural, afavorir el treball en equip tot incidint en l’autonomia i gaudir estant en contacte amb la natura, entre molts d’altres.

Ben segur que d’aquí uns dies podran fer la primera collita i convidar-nos a una bona amanida!