Premis sant Jordi de narrativa i de lectura en veu alta

El departament de Llengua i literatura catalanes va premiar per sant Jordi l’alumnat que va participar a les semifinals del Certamen Nacional de lectura en veu alta (Siham Bourass, Fatimata Kane, Alba Torres, Maria Solsona i Maria Diana Corsau). Han pogut passar a la final territorial el grup de 4t d’ESO en la modalitat de Tropa de Corsaris. Per la seva part, la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Bellpuig ha guardonat els alumnes que han redactat una història de ciència-ficció. En el primer cicle d’ESO, els finalistes exaequo han estat Oriol Roig I Xavi Gómez (1r ESO) i la guanyadora, Sara Fabregat (2n ESO). I en el segon cicle d’ESO, ha quedat finalista Laura Teixidó (3r ESO) i guanyadora, Martina Rubiol (4t ESO). Per motius sanitaris es va fer el lliurament de premis als jardins de l’Institut. Les obres guanyadores seran publicades a la revista Lo Gripau. Enhorabona a tots els premiats i premiades!