PREMI DE POESIA SANT JORDI 2022

Un any més, la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Bellpuig, ha organitzat el concurs infantil i juvenil de poesia sant Jordi. Hi han participat els centres de primària i de secundària de la vila. El departament de llengua i literatura catalanes de l’Institut ha treballat a classe les pautes per crear un poema com si fos un joc de paraules. De tots els poemes presentats s’han escollit un finalista i un guanyador per al primer i segon cicle d’ESO, respectivament.

Tot i que el tema podia ser lliure, l’alumnat s’ha centrat en el paisatge, en el conflicte bèl·lic i la pau, en els problemes de l’adolescència i en temes tan universals com l’amor, l’esperança, la solitud o la llibertat.

Júlia Marsà (1r d’ESO), Núria Niubó (2n d’ESO), Aniol Vilà (3r d’ESO) i Bruna Solé (4t d’ESO) han recollit el premi el dissabte 23 d’abril, diada de sant Jordi, al pavelló poliesportiu de Bellpuig. La pluja ha impedit que es pogués fer l’acte de lliuraments de guardons al parc. Salut i poesia, sempre!

Júlia Marsà (1r ESO)                   Núria Niubó (2n ESO)
                             Aniol Vilà (3r ESO)                                 Bruna Solé (4t ESO)