Participació a les semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta

El dia 22 de març es van realitzar les semifinals del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta al Teatre Ateneu de Tàrrega. El nostre institut va participar en les categories de timoners (alumnat d’aula d’acollida), corsaris (1r i 2n d’ESO) i Tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO). Tots ells van llegir el fragment d’un llibre, preparat prèviament a classe.

Sofia Lauren, representant dels Timoners, va llegir un petit fragment del llibre Un fill d’Alejandro Palomas; Anna Pont, portaveu dels corsaris, un capítol del llibre El noi de l’última fila d’Onjali Q Raúf i les alumnes d’arts escèniques, Elisenda Fontanet, Núria Prats i Alba Pedrós, de la tropa de corsaris, un diàleg de Katalepsis de Maria Carme Roca.

Totes les lectores ho van fer molt bé. Cal dir que van notar el suport d’uns quants companys de classe que van ser presents a la festa de la lectura. Les alumnes de 4t d’ESO van ser seleccionades per a la final territorial de Lleida que se celebrarà el dia 20 d’abril al Teatre l’Amistat de Mollerussa.