L’alumnat d’Aula d’Acollida hem treballat la nostra localitat.

Durant el mes d’abril i maig, l’alumnat d’Aula d’Acollida hem treballat la nostra localitat. A finals d’abril, vam visitar el mercat on vam aprendre el nou vocabulari de les fruites i verdures de la temporada tot observant les diferents parades.

I el divendres 13 de maig, vam fer una visita turística pel casc antic de Bellpuig descobrint les zones emblemàtiques de la població. Vam iniciar la ruta a l’escut situat a la plaça Ramon Folch. A continuació, vam passejar per l’antic mercat porticat, les restes del castell medieval i l’antic convent. I també vam visitar l’església de Sant Nicolau i en especial la joia renaixentista que alberga, el Mausoleu de Ramon de Cardona, virrei de Sicília i Nàpols.