Visita de l’A.R.B.A. Litoral a l’institut

La setmana passada l’alumnat de l’optativa de 2n de l’ESO “English Magazine” rebia la visita d’A.R.B.A. Litoral, associació sense ànim de lucre que es dedica a la recuperació del bosc autòcton del sistema litoral català.

De la mà de l’Oriol Millan vam aprendre  com es regenera un bosc mediterrani, el paper ecològic dels herbívors. Ara, el nostre alumnat sap on, com i quan sembrar les glans adequades per tal que aguantin la sequera. Potser no germinaran totes, potser siguin només un 20% les que sobrevisquin però amb la propera edició de la nostra revista intentarem conscienciar a les persones a realitzar accions que millorin el nostre planeta.