Fira IRTCA 2019

El passat dimecres 20/02/2019 van anar a la Fira de Robòtica que es celebra al CosmoCaixa de Barcelona.

       

Aquest és el tercer any que participem amb l’alumnat de tecnologia de 4t. Des de el projecte ” Impulsem la Robòtica” Tecnologies creatives a l’aula i utilitzant plaques i sofware d’arduino vam disenyar un parell de robots: Abel “La Maleta 2.0” i Robie Explorador.

Tot un èxit d’execució i de funcionament.

Hem de donar les gràcies a l’alumnat que va fer els projectes i als que ens van acompanyar a Barcelona.

Desitgem poder participar el curs que vé!

Alba Rodrigo i Marigé Fructuoso

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut