Visita de l’Associació Custodia Platges Garraf a 2n d’ESO 🌎♻️🚮

La setmana passada ens va visitar a l’Institut, l’Associació Custodia Platges Garraf (@custodia_platges_garraf), iniciativa mediambiental que té com a objectiu contribuir a la conservació dels ecosistemes marítims de la zona del Garraf. De la mà dels seus coordinadors, l’Aida Roldán i el David Herrero, van fer una xerrada d’allò més interessant al nostre alumnat de 2n d’ESO, sobre  com conscienciar a la gent i com fer que les autoritats s’involucrin i col·laborin amb la neteja de les platges. Sens dubte va ser una xerrada molt inspiradora, que farà que el nostre alumnat reflexioni i recapaciti sobre aquesta problemàtica.

La xerrada s’emmarca dintre de les activitats que l’alumant està realitzant en classe, en la matèria Culture & Values, sobre la temàtica No Planet B, per trobar respostes i fer iniciatives a nivell local per ajudar el medi ambient, en aquest cas, les platges. Ara l’alumnat treballarà en classe tot un seguit de propostes, que una vegada finalitzades, seran enviades a l’associació per a què el seu missatge pugui arribar millor a la gent jove. Esperem que els hi agradin!!

JOIN THE KRAKEN!  🌎♻️🚮