Sortida a Freixenet 🍾🍾

El passat dijous 27 de gener, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar una visita guiada a les bodegues de les Caves Freixenet de Sant Sadurní d’Anoia.
La visita es va iniciar amb la visualització d’un vídeo sobre l’origen de les Caves Freixenet i l’explicació dels diferents tipus de Caves que fabriquen. A continuació, els monitors els van fer una visita guiada per l’interior de les bodegues, tot fent aturades en diferents punts per explicar-los detalladament cadascuna de les fases que componen el procés d’elaboració del cava. Finalitzada la visita van poder gaudir d’un petit tast a la terrassa de la fàbrica, aprofitant que feia un dia espectacular!.

A continuació ens vam traslladar al poble i part de l’alumnat va poder anar a la fàbrica de xocolata Simón Coll a comprar xocolata.

Bon profit!!!