Setmana de la Ciència!🌲🍏📗💚

La setmana passada va ser la SETMANA DE LA CIÈNCIA, relacionada amb la SOSTENIBILITAT i en la que es va dur a terme dues iniciatives a les aules:
  1. Sostenibilitat energètica: Es posa en marxa a totes les aules un pla per obrir les llums de les classes per sectors i així aprofitar al màxim la llum del Sol. Trobarem un codi de gomets als llums de les aules, tipus semàfor,  que indica quines són les llums més idònies en funció de la llum de l’aula.  Aquesta és una acció molt fàcil i que ens ajuda a tots.
  2. Embolcalls sostenibles: Busquem la classe més ECO FRIENDLY! Per això es fomentarà  l’ús de l’embolcall reutilitzable.  Comptabilitzarem els alumnes que porten el seu esmorzar amb un embolcall d’aquest tipus i ho anotarem a la graella que trobareu a l’aula. Al final de la setmana es recull i sabrem quina és la classe amb més ecològica!

D’altra banda el passat divendres 19 de Novembre els alumnes de 3r ESO van tenir el privilegi de convertir-se en expositors de la jornada de  ” Ciència al Carrer” a SItges en motiu de la Setmana de la Ciència.  Aquesta esdeveniment és organitzat pel CRP Garraf, i durant tot un llarg matí els  expositors expliquen els seus treball als centres visitants. Enhorabona a tots, heu demostrar ser uns grans divulgadors científics!!!

Gràcies per la vostra col·laboració!

Recordeu: els petits canvis són poderosos!!!  🙅