Reunió Consell Delegats

Avui ens hem reunit  el Consell de Delegats amb l’equip directiu per tal de comentar diferents aspectes organitzatius i pedagògics i prendre nota de les propostes fetes des dels diferents grups classe. Ha estat una reunió molt profitosa. Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra implicació, ens retrobarem aviat!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut