OPTATIVA 3r “ACT IT OUT”

Aquest curs, al igual que el curs passat, els alumnes que escullin aquesta optativa tindran l’oportunitat de passar-s’ho bé i alhora aprendre anglès teatralitzant i fent pantomima de contes infantils.

La implicació de l’alumne comença modificant la trama, aprenent-se-la de memòria, buscant la música, el vestuari i inventant-se coreografies, acabant amb el muntatge de l’escenari dins d’un temps límit, que serà el dia de la representació davant dels seus companys de curs.

El compromís del temps, la sensació que ha de sortir perfecte i que el públic ha de riure, gaudir mentre es disfressen i munten l’escenari i els nervis escènics d’última hora fa que els alumnes i professor tinguin un bon record d’aquesta experiència.

Aquest trimestre estem preparant una adaptació de “Hansel and Gretel” amb molta il·lusió.