Museu de les Matemàtiques

La setmana passada els alumnes de 2n ESO van fer una visita a l’exposició Experiències Matemàtiques i + STEAM! UPC Vilanova. L’exposició ha mostrat reptes i plantejaments matemàtics per fomentar l’assignatura entre els noi i noies  del nostre institut.  Molts alumnes han quedat en tornar a fer la visita de manera particular per poder estar més temps a l’espai i resoldre les activitats proposades.Aquesta exposició, ha estat impulsada des de la UPC Vilanova amb la participació del Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA).