Matres Mundi

Last week, the students of 3rd of ESO from the Cinema workshop made a video call with Esther Rebull, vice-president of Matres Mundi, an NGO specialized in maternal and child health.

During the chat, Esther talked about the current situation of mothers and children in developing countries.
We are sure that this information will give our students many ideas in order to make the short film for this term!
—————-
La setmana passada, els alumnes de 3r de la matèria optativa de Cinema van realitzar una videotrucada amb Esther Rebull, vicepresidenta de Matres Mundi, una ONG especialitzada en salut materno-infantil.
En aquesta xerrada l’Esther els va parlar de la situació actual de les mares i infants a paisos en vies de desenvolupament.
Estem segurs que aquesta informació els hi donarà moltes idees per a realitzar el curt d’aquest trimestre!