Little Red Riding Hood

El teatre: l’escenari on els somnis cobren vida, on la màgia s’enllaça amb la realitat i on l’art es converteix en el motor que impulsa la imaginació. Cada assaig ha estat una oportunitat per descobrir-vos, per brillar i també ha estat una gran una lliçó per a crèixer.
Moltes gràcies a tot l’alumnat que aquest any ha passat per l’optativa de teatre en anglès i que ha treballat de valent per poder fer una mica més feliços als altres i fins i tot a vosaltres mateixos!!
Ahir va estar el moment d’or per als alumnes del tercer trimestre de primer d’ESO amb l’obra “Little red Riding Hood” (La Caputxeta Vermella) representada a l’escola Mar i Cel, que ens ha acollit amb els braços oberts.

A continuació podreu visualitzar les obres realitzades durant el curs 22/23.

1r Trimestre: The Gingerbread Man

2n trimestre: The Legend of Saint George:

3r Trimestre: Little Red Riding Hood: