Les Vinyes, per la inclusió!!

El passat dissabte 21 de maig una bona representació de l’alumnat del nostre centre va participar a la Festa Inclusiva realitzada al nostre municipi. Van fer un taller de Hip Hop, van participar com a voluntaris/es en l’organització de l’esdeveniment i van llegir l’inici del manifest. Moltíssimes gràcies, nois/es per la vostra tasca i el vostre compromís!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut