L’alumnat de l’optativa Mitjans de Comunicació de 2n d’ESO participen en un programa a Ràdio Cubelles

Dimecres 2 de desembre l’alumnat de 2n ESO van enregistrar un programa radiofònic a ràdio Cubelles (El matí a les Vinyes). A partir dels continguts treballats a la matèria optativa de mitjans de comunicació l’alumnat va confeccionar un magazine d’uns 20 minuts presentat per Samuel Talavera amb les seccions següents:

– Notícies d’actualitat, principalment de Cubelles, fet per Laura Criado i Agustina Rojas.
– Entrevista a la modista cubellenca Nahia Larrea, efectuat per Martí Vives, Louisse.
– Debat sobre les noves classes virtuals a casa o les tradicionals a classe, entre Saül Calvet i Jonathan Soriano, moderat per Antonio García.
– Humor i rialles de la mà de Marc Avila, Juan Godoy i Francisco Javier.
Tots van demostrar una gran desimboltura i naturalitat davant del micro i van elaborar un programa ben entretingut, variat i proper.
Estem ansiosos d’escoltar-lo les properes setmanes a través de les ones de Ràdio Cubelles!!!