I tu, en quin regne voldries viure?

Des de la setmana passada l’alumnat de 2n està treballant en Socials: “Els regnes cristians d’Hispània i la Catalunya medieval”. En aquesta nova Unitat Didàctica, l’alumnat aprendrà, entre altres coses, com es van formar els regnes cristians i com es va expandir la Corona d’Aragó i quines són les seves institucions.

Van començar el tema analitzant la història de l’escut i la bandera catalana, i aquesta setmana han iniciat un treball d’investigació que els portarà a decidir en quin regne o comtat els hi agradaria viure si fossin ciutadans medievals i el rei els hi hagués atorgat una carta de poblment.  I tu, en quin regne voldries viure?.